Fjernbetjent stikkontakter

Skriv om alt muligt, der ikke har noget at gøre, med de andre kategorier i forumet.
Post Reply
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Fjernbetjent stikkontakter

Post by [+35]Jumpman »

Jeg har brug for at fjernbetjene nogen af mine lamper i stuen, soveværelser og på min altan

Men hvad skal man kigge efter nu om dage, jeg har 4 lamper som sidder i hver deres stikkontakt rundt omkring i stuen så her har jeg brug for at kunne tænde dem individuelt af hinanden, så har jeg en lampe på altanen, og en i mit soveværelse jeg ser gerne jeg kan tænde dem via en fjernbetjening og også gerne via en app muligvis noget man kan bruge via Wi-Fi nogen gode forslag ?
User avatar
[+35]TudeFjæs[WA]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 21
Joined: 09 Feb 2016 21:13

Re: Fjernbetjent stikkontakter

Post by [+35]TudeFjæs[WA] »

Kan Phillips Hue serien ikke klare det?


Var lige inde og hente lidt info..
Sådan virker Hue
Philips Hue kører gennem dit trådløse netværk i hjemmet. En Philips Hue Bridge installeres med kabel til din router, og du kan nu kommunikere direkte med din Hue belysning fra en app på din smartphone eller tablet.

Du behøver kun én Bridge i huset. Den kan styre op til 50 enheder, dvs. 50 pærer eller lamper. Det er nemt at komme i gang med Philips Hue – Skru pæren I, hent app’en, sæt din Bridge op, så er du igang!
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Fjernbetjent stikkontakter

Post by [+35]Jumpman »

[+35]TudeFjæs[WA] wrote: 30 Jan 2018 16:25 Kan Phillips Hue serien ikke klare det?


Var lige inde og hente lidt info..
Sådan virker Hue
Philips Hue kører gennem dit trådløse netværk i hjemmet. En Philips Hue Bridge installeres med kabel til din router, og du kan nu kommunikere direkte med din Hue belysning fra en app på din smartphone eller tablet.

Du behøver kun én Bridge i huset. Den kan styre op til 50 enheder, dvs. 50 pærer eller lamper. Det er nemt at komme i gang med Philips Hue – Skru pæren I, hent app’en, sæt din Bridge op, så er du igang!
Yeps tak det er lige hvad jeg går og kigger på så med tiden skal jeg sku have philips hue i hele hytten, har fundet nogen fantastiske videoer omkring hue det bliver sku nok fremtiden herhjemme
Post Reply