TeamSpeak 3

Her finder man alle former for guides.
Hvis et medlem vil skrive en guide i denne kategori, skal denne godkendes af en Moderator først, før den vises som emne.
Locked
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

TeamSpeak 3

Post by [+35]Jumpman »

Jeg har lavet en lille guide til hvordan man bruger TeamSpeak3 og connecter til vores TeamSpeak3 kanal. TeamSpeak er et kommunikations program så man kan snakke med hinanden, enten fordi man spiller et bestemt spil eller bare vil sidde og hygge ud med os andre. Lyd kvaliteten er langt bedre en dem af jeg der bruger Skype og bruger meget mindre ressourcer en Skype gør.

Vores TS3 kanal er sat op til max 32 slots, bliver der behov for flere slots så opgradere vi den selvfølgelig.
Addressen til vores TS3 kanal er 195.201.34.203:10228

Først skal man hente TS3 det gør man her http://www.teamspeak.com/?page=downloads

Vælg 32 eller 64 bit version alt efter hvilket styre system du kører med.

Image

Dobbel klik på den fil du lige har hentet og tryk på Next

Image

Så scroller du ned i bunden af "License Agreement" sætter et "v" i "i accept the terms of the License Agreement" og trykker Next.

Image

Så sætter du en prik i "Install just for me" eller i "Install for anyone using this computer" alt efter om du har flere bruger på samme computer.

Image

Vælg så et sted på din computer hvor du vil installere TeamSpeak og tryk Next.

Image

Næste skærm billede sætter du bare som nedenstående.

Image

Overwolf er et program hvor du kan styrer TeamSpeak in-game op til dig om du vil installere det, jeg har valgt det fra.

Tryk Next.

Image

Næste skærm billede trykker du bare på Next.

Image

Når TeamSpeak så er installeret får du følgende skærm billede frem.
Så et hak i "Run TeamSpeak3 Client" og tryk Finish.

Image

Så kommer du til et nyt vinduer der ser ud som følgende.
Her trykker du på Add Bookmark

I Label skriver du: [+35] TeamSpeak Server
I Address skriver du: 195.201.34.203:10228
I nickname skriver du dit nick f.eks. Jumpman er du medlem af klan [+35] skriver du også [Wa] tag efter dit nickname.

Så kan man evt. gøre som mig i Default Channel feltet kan man skrive [+35] AFK ROOM dette gør at du bliver smidt direkte ned i AFK rummet. For mit vedkommende så starter jeg computeren op om morgen, men ikke sikkert jeg sætter mig ned foran den med det samme og så ser det jo åndsvagt ud jeg står oppe i vores LOBBY rum som online hvis jeg ikke er tilstede, så når jeg sætter mig ned skifter jeg selv over til den kanal jeg vil være i.

Tryk Apply og derefter Ok

Image

Så der kun en ting tilbage for at joine vores TS3 kanal.

Du går op i Bookmarks i toppen af dit TeamSpeak3 program og trykker på [+35] TeamSpeak Server hvis du kaldte den.

Image

så går der 2 til 5 sekunder så du online.

Image
Locked