Drøftelse af reglement på TS-serveren...

Her diskuterer vi [+35] TeamSpeak 3 server
Forum rules
Du kan finde vores TeamSpeak3 kanal på 195.201.34.203:10228
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Drøftelse af reglement på TS-serveren...

Post by [+35]Jumpman »

maddog wrote: 24 Jan 2018 20:05 Hey folkens.. Synes det er lidt sjovt når man læser det her.. fordi så vidt jeg husker var det kun Lyandra der spurgte mig om jeg ikke ville slukke streamen hvor jeg sagde jo self... og 2-3 DEGU, MANI, Lyandra, Turtle og Mig, så smuttede Lyandra og Raimer kom på og synes da det var pisse hyggeligt med stemningen så tændte jeg igen.. altså Hallo 4 follows come on!! i føler jer overvåget?? for hvad?? altså helt ærligt jeg synes det var en dårlig måde Degu håndterede lorten på.. han er sku mere end 30+ i alder og ikke 2 år jeg blev næsten truet med alt muligt latterligt.. istedet for at sige hallo makker kan du lige slukke igen på en anstændig og voksen måde.... Men undskylder mange gange hvis man støder de ældre her på Nationen.. nu har jeg spillet med +35 de sidste 8-9 år og aldrig oplevet sådan en opførsel.. men beklager mange gange hvis i føler jeg stødt...

Over and Out Maddog..
Tror ikke det har noget at gøre med dig personligt vi har snakket om dette mange gange før i vores privat lukket kun for medlemmer på TS3, så det er ikke et problem der bare sådan lige er opstået ud af luften, vi har snakket om både at have rum med steaming og rum uden og jeg ved der kommer min 2 rum mere hvor steaming er ok ups kan se de allerede er oprettet så er det jo op til folk selv hvilken rum de vil joine for mit vedkommende er jeg personligt total lige glad om folk optager når jeg spiller for det gør vi jo også på serverne når der optages demoer.
Image
Image
User avatar
[+35]Degu
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 13
Joined: 02 Mar 2016 20:31

Re: Drøftelse af reglement på TS-serveren...

Post by [+35]Degu »

Jeg havde ikke regnet med at du tændte det igen uden først at spørge om det var ok. kan godt være jeg fik det sagt lidt hårdt.. så undskyld for det :)
Og ja det var hyggeligt, men nok kun pga. man sidder og tror man snakker med 4 andre og ikke har flere der lytter med. Det er noget andet i fx gungame hvor vi er mange på og det også bliver optaget i demo fil.
Jeg har det sådan set også fint med twitch, men kan ikke li at det sker bag om ryggen på en.. jeg forstår ikke at det kan være så svært at spørge andre om det er ok... det er jo ikke alle der ønsker at blive et internet phenomen der er til offentligt skue for alle.
Post Reply