Hitboxes

Her diskutere vi alle server generelt
Post Reply
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Hitboxes

Post by [+35]Jumpman »

Nu har der været så meget om vores hitboxes skal justeres, så her vil jeg lige vise jer hvordan hitboxen ser ud på vores server, vi har testet dem og alle våben på nær kniv rammer inden for hitboxen så der er altså ikke noget at komme efter.

Den første viser bare hvordan spiller modelen ser ud.
Image

Den anden viser hvordan hitboksen er sat på overstående spiller model.
Image
User avatar
[+35]CHIP[Wa]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 26
Joined: 06 Feb 2016 02:38
Contact:

Re: Hitboxes

Post by [+35]CHIP[Wa] »

Vi spiller vel med standard hitboxes? Mindes det var noget folk klagede over selv før serverne blev sat op uden for Danmark, det kan selvfølgelig være at nogle ligger mere mærke til det nu, men det er det mindste der kan have skabt dette problem. Det største problem er selve source og den engine den køre på. Source er en gammel og slidt kending som har sine begrænsninger hvor nøjagtig den kan være hver eneste gang i forhold til nyere spil. Der er ikke meget vi kan gøre for at minimere chancen for at der opstår fejl med hitbox, og det vi kan gøre koster for meget i forhold til hvor meget det vil hjælpe.
User avatar
[+35]TudeFjæs[WA]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 21
Joined: 09 Feb 2016 21:13

Re: Hitboxes

Post by [+35]TudeFjæs[WA] »

har ikke lagt mærke til noget de gange jeg har spillet oO
[+35]EnTo[Wa]
CSS & CSGO Member
Posts: 19
Joined: 05 Feb 2016 21:44

Re: Hitboxes

Post by [+35]EnTo[Wa] »

hmm altså det eneste jeg syns er lidt random er den skide kniv nogle gange kan man næsten kaste den ned i jorden og ramme folk i hoved men igen sådan har det jo altid været at de mindre unskiled spiller nævner ingen navne focus :D som regel bruger den mere end andre :D
Post Reply