Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Skriv om alt muligt der ikke har noget at gøre med de andre kategorier.
Post Reply
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]Jumpman »

Jeg skal vide om ham her cheater nogen der gider kigge demoen igennem ?

Code: Select all

http://venskabsklanerne.dk/sourcebans/download/demos/[+35]GUNGAME/auto-20160408-2037-gg_ds_arena.dem.xz
User avatar
[+35]TudeFjæs[WA]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 21
Joined: 09 Feb 2016 21:13

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]TudeFjæs[WA] »

jeg har forsøgt og forsøgt at se både den demo og den næste hvor han også er i, men så snart demo'en kommer til 31sec, så crasher demoen.
jeg kan ikke få lov at hoppe frem til nogen bestemt tick uden at demoen dør i nogen af de 2 demo'er.
prøvede så at hente 2 andre demoer ned, som ikke havde med det her at gøre, og dem kunne jeg så godt få lov at se længere ind de 31sec.
jeg er så træt af den latterlige måde demoer virker på. Valve burde virkelig have haft lavet noget bedre noget så man kunne få lov at se de demoer ordenligt uden alle deres fuckups.
det sker jo også så snart de opdatere spillet, så kan man jo ikke se gamle demoer mere. :(

link til den næste demo er her: sourcebans/download/demos/%5b+35%5dGUNG ... d2k.dem.xz
så må der lige være nogle andre der kan se om de kan få noget ud af dem..
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]Jumpman »

Ok tak fordi du prøvede, håber der er nogen af de andre der ikke har disse problemer så vi lige kan få tjekket ham ud for aimkey hilket jeg tror han har.
Image
Image
User avatar
[+35]CHIP[Wa]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 26
Joined: 06 Feb 2016 02:38
Contact:

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]CHIP[Wa] »

Tror der er fejl på vores demo'er :(
Prøvede selv at hente dem ned og se om den omtalte person havde cheats, men den sluttede efter 31 sekunder.
Lige det tidspunkt runden bliver reset for at gøre klar til at mappet starter rigtigt.

Jeg prøvede at se om det var et problem med source, og havde nogle gamle demo'ere liggende og de virker uden problemer.

Edit: Prøver manuelt selv at hente de demo'ere der er tale om, for hentede lige en ny ned, og den virker også uden problemer

Edit 2: Endnu engang bliver jeg nød til at rette på mig selv, virker til at der er fejl på vores demo'ere kan ikke finde nogen løsning på problemet
men efter et stykke tid lukker demo'en af sig selv da der opstår en fejl. Den nye jeg havde hentet var fra 31/3 og virkede til at virke fint.
Prøvede så at hente de 2 der er efter de 2 hvor den mistænkte er med, og de når længere end 31 sekunder, men lukker også efter noget tid.
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]Jumpman »

Dvs. du har hentet en af vores egne demoer ned og den virkede ?
Image
Image
User avatar
[+35]CHIP[Wa]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 26
Joined: 06 Feb 2016 02:38
Contact:

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]CHIP[Wa] »

Ja havde hentet en af vores egne fra en tidligere dato, og den så ud til at virke, spillede dog ikke længere ind end 1 minut, men det var dobbelt så langt som de 2 andre maps nåede. Det skal dog siges at den var fra den 31/3. sourcebans/download/demos/%5b+35%5dGUNG ... nal.dem.xz
User avatar
[+35]CHIP[Wa]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 26
Joined: 06 Feb 2016 02:38
Contact:

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]CHIP[Wa] »

Ser ud til at fejlen skyldes følgende error

Host Error: CL_PreserveExistingEntity: Missing Client entity 154

Virker til at der er noget der er forsvundet som så får demo'erne til at lukke ned.
Det er ikke et problem der er på min computer, for så havde det været Client Error, det er et problem der havde opstået for folk før, men steam har ikke kommet med nogen forklaring, og det er der heller ikke på
de forum hvor de diskutere problemet.

Vil dog også sige at jeg ikke kan forstå at problemet er opstået da demoerne fra GunGame serveren der er ca 1 uge gammel ikke har nogen problemer
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]Jumpman »

Mystisk for jeg har ikke rodet med server eller noget som helst i meget lang tid.
Image
Image
User avatar
[+35]TudeFjæs[WA]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 21
Joined: 09 Feb 2016 21:13

Re: Joe_la_SI - STEAM_0:1:7921844

Post by [+35]TudeFjæs[WA] »

Host Error: CL_PreserveExistingEntity: Missing Client entity 154 den fejl der var også den jeg konstant fik, bortset fra at tallet 154 var forskelligt nogle gange
Post Reply