PsychoDad79

Hvis du mener, at du er blevet uretfærdigt behandlet af [+35] kan du klage her.
Post Reply
[+35]vartox
CSS & CSGO Member
Posts: 4
Joined: 13 Dec 2018 22:57

PsychoDad79

Post by [+35]vartox »

nu har jeg det sidste halve år fundet mig i at blive svinet til af manden bare fordi man er kommet til at knife ham en gang eller 2 og jeg er ikke den eneste lige fra han kommer ind på serveren og til han går igen laver manden stort set ikke andet end at sidde og tale negativt om alle dem der rammer bedre end ham
han er en repræsentant for jeres server han burde altid vise sig som et godt eksempel det burde ikke være nødvendigt at skulle mute ham for at kunne spille på jeres server han skulle gerne være med til at fremme det positive og ikke skabe en negativ stemning hvilket der er meget af for tiden
jeg ved jeg ikke er den eneste der er træt af hans attitude håber bare de andre vil komme frem nu når jeg har sagt min mening

de bedste julehilsener fra vartox :)
[+35]EnTo[Wa]
CSS & CSGO Member
Posts: 19
Joined: 05 Feb 2016 21:44

Re: PsychoDad79

Post by [+35]EnTo[Wa] »

Nu spiller jeg ikke rigtig på serverne længere men hvis det er sårn at folk er ubehagelige eller direkte sviner nogen til uden et lille glimt i øjet samtidig.. skal der selvfølgelig gøres noget.. og en admin skal bestemt tale pænt og opføre sig. Men tror også nogle gange man bare flyder med strømmen fordi jeg ved at 50% af spillerne på serveren sidder og sviner hinanden til.. oven i det blir der nok ikke taget højde for at nogle af dem som sviner hinanden til kender hinanden bedre og kan tillade sig det hvorimod en udefrakommende der gør det samme virker ubehagelig og irriterende.. men lige denne samtale om lige netop denne person har vist været oppe og vende en enkelt eller 2 gange før
Post Reply