Config Guide - Binds til spillet både GunGame og W3S

Her finder man alle former for guides.
Hvis et medlem vil skrive en guide i denne kategori, skal denne godkendes af en Moderator først, før den vises som emne.
Post Reply
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Config Guide - Binds til spillet både GunGame og W3S

Post by [+35]Jumpman »

Nu ved jeg ikke hvordan den enkelte spilles config se ud, men følger man denne guide kan man både have opsætninger til CSS og W3S så man ikke midster sine binds til f.eks. !redeem

Brug aldrig notesblok til at ændre dine filer download istedet notepad++ her, download den sidste release i menuen til venstre.

De fleste har deres config.cfg installeret i mappen C:\Program Files (x86)\Steam\steam\steamapps\common\Counter-Strike Source\cstrike\cfg så start med at finde den mappe eller hvor du nu skulle have installeret din steam.

I overstående mappe ligger der en fil der hedder config.cfg måske du ikke kan se endelsen på filen .cfg hvilket også er lige meget. Start med at højre klikke på filen og vælg kopier, derefter højre klikker du bare i vinduet et sted og vælger sæt ind, dette gør du 2 gange.

Når du har gjort dette har du nu 2 filer der hedder config - Kopi.cfg og config - Kopi (2) igen kan du måske ikke se endelsen på filen .cfg hvilket du bare skal se bort fra.

Så højre klikker du på filen som nu hedder config - Kopi.cfg og vælger omdøb og skriver autoexec og tryk enter, derefter højre klikker du på den anden fil config - Kopi (2) og vælger omdøb og skriver config-wcs og tryk enter.

Så åbner du autoexec i din notepad++ sletter alt indhold og skriver følgende linjer i filen jeg har skrevet i gul.

unbindall
exec config.cfg


Gå op i menuen i notepad++ og vælg save og luk vinduet.

Så åbner du din config.cfg fil i notepad++ og skriver følgende linje nederst i filen jeg har skrevet i gul.

(X kan være en hvilken som helst tast du ikke bruger når du spiller CSS f.eks. F7, F8, p, a, k MOUSE3, MOUSE5 eller noget andet, den funktion du vælger i linjen exec skal du også skrive i config-wcs.cfg længre nede)
bind "X" "exec config-wcs.cfg"
Derefter går du op i menuen i notepad++ og vælger save.

Nu åbner du så filen config-wcs.cfg i notepad++ og sletter alt indhold og skriver følgende linjer jeg har skrevet i gul.

(X, a, b, c, d, e kan være en hvilken som helst tast du ikke bruger når du spiller CSS f.eks. F7, F8, p, a, k MOUSE3, MOUSE5 eller noget andet, den funktion du vælger i linjen exec skal du også skrive i config.cfg længre oppe)
bind "X" "exec config.cfg"
bind "a" "+ultimate"
bind "b" "+ability"
bind "c" "+ability1"
bind "d" "+ability2"
bind "e" "+ability3"


Derefter går du op i menuen i notepad++ og vælger save.

Nu er du klar til at spille W3S med dine normale settings og de binds du skal bruge når du spiller W3S.

Og hvordan fungere det så, jo du starter bare dit spil op som normalt lad os sige du vil spille CSS GUNGAME så hopper du på på GUNGAME serveren og spiller og bruger din !redeem som du plejer, vil du så spille W3S så joiner du W3S serveren og når du er kommet på trykker du bare på den tast du har valgt i exec linjen i de 2 filer du har rettet i, så kan du skifte mellem dine binds uden det går ud over resten af dine settings du bruger når du spiller W3S eller omvendt igen når du vil spille GUNGAME.

PS. Jeg er ved at udvikle en hjemmeside her i forumet så i kan læse lidt mere om W3S og hvordan det fungere og bruges, alt fra binds, raser, shopmenu osv. håber snart den er klar.
Image
Image
Post Reply