Smidt ud

Hvis du mener, at du er blevet uretfærdigt behandlet af [+35] kan du klage her.
Post Reply
theicedevil
Forum Member
Posts: 1
Joined: 22 May 2016 21:35

Smidt ud

Post by theicedevil »

det er fucking dårlig stil at blive smidt ud når man vil spille comp.. også i sær når man skriver til en man lige er ude at skide også folk IKKE kan vente... fucking dårlig stil da

Sorry det her.. men har os en skidt dag i forvejen

-Rep til de folk der er sådan

Kan os sige det er en +35
User avatar
[+35]TudeFjæs[WA]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 21
Joined: 09 Feb 2016 21:13

Re: Smidt ud

Post by [+35]TudeFjæs[WA] »

Det var mig der smed ham ud.
Det var overhovedet ikke meningen han skulle have været med os, men jeg havde ikke nået at låse vores gruppe. og da han så mere eller mindre stalker en af dem vi spiller med til hverdag som var med i gruppen.
jeg gider normalt heller ikke spille med ham da han er en der whiner for meget, men lod ham komme med alligevel.
efter første game, går han afk og efter 10-15min får en af dem i gruppen en sms om at han også skulle på lokum.
Vi gad ikke og blive ved med at vente, og desuden ville vi have en af vores faste spillere med istedet.
og så blev han pisse sur og kaldte os alle for spassere.
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Smidt ud

Post by [+35]Jumpman »

Nu har det jo ikke rigtigt noget med vores server at gøre så det kan jeg ikke blande mig i, men hvis jeg alligevel skal komme med en udtagelse ville jeg sige de har været flinke ved dig, når jeg spiller på vores server og ser en afk i 2 runder kicker jeg ham med det samme kort og kontant, har man sagt ja til at spille en kamp, er man der under hele forløbet og så må man finde sig i at blive smidt ud når en anden kan tage pladsen uanset om man skal skide eller ej, man efter ladder aldrig sine medspiller 4 vs 5
Image
Image
User avatar
[+35]TudeFjæs[WA]
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 21
Joined: 09 Feb 2016 21:13

Re: Smidt ud

Post by [+35]TudeFjæs[WA] »

tror du misforstod jump, det var ikke under selve kampen han var afk, det var da vi var færdige =)
Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor han klager herinde. det har jo intet med clan35 at gøre.
det eneste clan35 sku have med sagen at gøre, er at vi brugte vores teamspeak til at snakke over, som vi altid gør ^^
User avatar
[+35]Jumpman
Global Moderator, G5, CSS, CSGO & WOW Member
Posts: 189
Joined: 05 Feb 2016 15:00
Contact:
Jumpman’s avatar
Loading…

Re: Smidt ud

Post by [+35]Jumpman »

Nå ok skal jeg jo heller ikke blande mig i nu det ikke har noget med os at gøre he he
Image
Image
Post Reply